پیشینه تحقیق ومبانی نظری قيمت گذاري

پیشینه تحقیق ومبانی نظری قيمت گذاري
پیشینه, پیشینه تحقیق ومبانی نظری قيمت گذاري, تحقیق, دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری قيمت گذاري, قيمت, گذاري, نظری, ومبانی

رفتن به سایت اصلی

پیشینه تحقیق ومبانی نظری قيمت گذاري
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 28 صفحه
 قسمتی از متن word (..doc) :  
‏قيمت ‏گذاري ‏به ‏طور ‏ساده ‏قيمت ‏گذاري ‏يعني ‏تعيين ‏قيمت ‏براي ‏کالا ‏يا ‏خدمت. ‏قيمت‌‏گذاري ‏فعاليتي ‏است ‏که ‏بايد ‏تکرار ‏شود ‏و ‏فرايندي ‏مداوم ‏و ‏پيوسته ‏محسوب ‏مي‌‏شوداين ‏تداوم ‏ناشي ‏از ‏تغييرات ‏محيطي ‏و ‏عدم ‏ثبات ‏شرايط ‏بازار ‏است ‏که ‏لزوم ‏جرح ‏و ‏تعديل ‏قيمت ‏را ‏ايجاد ‏مي‌‏کند. ‏قيمت ‏گذاري ‏با ‏هدف ‏حداکثر ‏کردن ‏سود،‏ ‏افزايش ‏سهم ‏بازار،‏ ‏رهبري ‏کيفيت، ‏ادامه ‏حيات ‏و ‏يا ‏افزايش ‏قيمت ‏بازار ‏صورت ‏مي ‏گيرد.قیمت ‏یکی ‏از ‏عناصر ‏چهارگانه ‏آمیخته ‏بازاریابی‏ (‏محصول‏- ‏قیمت‏- ‏فروش‏- ‏توزیع‏) ‏است. ‏قیمت ‏تعیین ‏می‏ ‏کند ‏که ‏چه ‏چیزی ‏تولید ‏شود ‏وچه ‏کسی ‏آن ‏را ‏تقاضا ‏کند ‏مهمترین ‏وظیفه ‏بازاریاب ‏در ‏قیمت ‏گذاری ‏شناخت ‏رابطه ‏قیمت ‏و ‏تقاضاست ‏در ‏حالت ‏عادی ‏برای ‏کالای ‏عادی ‏قیمت ‏وتقاضا ‏رابطه ‏عکس ‏دارند ‏عامل ‏مهم ‏دیگر ‏در ‏قیمت ‏گذاری ‏عرضه ‏محصولات ‏و ‏قیمتهای ‏رقباست.در ‏محيط ‏بسيار ‏پوياي ‏بازار ‏امروز، ‏همگام ‏با ‏تغييرات ‏محصول، ‏بازار ‏و ‏رقابت ‏در ‏طول ‏زمان، ‏استراتژي ‏هاي ‏بازاريابي ‏شركت ‏نيز ‏بايد ‏تغيير ‏كنند. ‏چرخه ‏عمر ‏محصول، ‏مي ‏تواند ‏بيانگر ‏تغييراتي ‏باشد ‏كه ‏شركت ‏در ‏مسير ‏حركت ‏محصول ‏در ‏چرخه ‏عمر ‏خود، ‏اعمال ‏مي ‏كند. ‏استراتژي ‏هاي ‏قيمت ‏گذاري ‏نيز ‏بايد ‏با ‏ساير ‏استراتژي ‏هاي ‏شركت ‏هماهنگ ‏باشند ‏و ‏همچنین ‏مديران ‏بايد ‏بدانند ‏چگونه ‏قيمت ‏مناسب ‏را ‏تعيين ‏كنند‏ (شيپلي‏ . Shipley‏، 2001).‏قيمت‌‏گذاري، ‏تصميمي ‏است ‏كه ‏نظريه‌‏هاي ‏تقاضا، ‏هزينه ‏و ‏ساختار ‏بازار ‏را ‏به ‏هم ‏ربط ‏مي‌‏دهد. ‏تصميم ‏به ‏قيمت‌‏گذاري ‏كانون ‏توجه ‏نظريه ‏اقتصاد ‏خرد ‏در ‏تخصيص ‏منابع ‏بوده ‏است‏. ‏در ‏تحليل ‏تصميم‌‏گيري ‏تجاري،‌ ‏قيمت‌‏گذاري ‏دقيقاً ‏یک ‏جزء ‏از ‏راهبرد ‏جامع ‏رقابتي ‏است. ‏علاوه ‏بر ‏اين، ‏تصميم ‏قيمت‌‏گذاري ‏وسيله‌‏اي ‏براي ‏رسيدن ‏به ‏هدف ‏است ‏نه ‏خود ‏هدف ‏به ‏طوري ‏كه ‏تصميمات ‏مربوط ‏به ‏قيمت ‏بايد ‏در ‏زمينه ‏اهداف ‏كلي ‏تجاري ‏ملاحظه ‏شوند‏. ‏قيمت، ‏يك ‏متغير ‏راهبردی ‏و ‏عملياتي ‏است ‏به ‏طوري ‏كه ‏تصميمات ‏قيمت‌‏گذاري ‏مي‌‏تواند ‏اثر ‏قابل ‏توجهي ‏روي ‏عملكرد ‏آتي ‏و ‏فعلي ‏داشته ‏باشد. ‏به ‏علت ‏بُعد ‏زماني ‏قيمت، ‏لازم ‏است ‏اهداف ‏قيمت‌‏گذاري ‏به ‏دقت ‏تعريف ‏شود. ‏به ‏عنوان ‏مثال ‏تنظيم ‏يك ‏قيمت ‏جاري ‏در ‏سطح ‏پايين ‏ممكن ‏است ‏تصميم ‏بهينه‌‏اي ‏باشد ‏اگر ‏تنظيمات ‏بعدي ‏و ‏وضعيت ‏يك ‏بازار ‏مسلط، ‏منجر ‏به ‏منافع ‏بلندمدت ‏به ‏قيمت ‏از ‏دست ‏دادن ‏منافع ‏كوتاه‌‏مدت ‏شود.
 

  • پاورپوینت در مورد فناوری پیامک

    پاورپوینت در مورد فناوری پیامک پاورپوینت, پاورپوینت در مورد فناوری پیامک, پیامک, دانلود پاورپوینت در مورد فناوری پیامک, فناوری, فناوری پیامک, مورد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت در مورد فناوری پیامک لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل…

  • تحقیق در مورد اسطوره هاي ايران 25 ص

    تحقیق در مورد اسطوره هاي ايران 25 ص 25, اسطوره, اسطوره هاي ايران 25 ص, ايران, تحقیق, تحقیق در مورد اسطوره هاي ايران 25 ص, دانلود تحقیق در مورد اسطوره هاي ايران 25 ص, ص, مورد, هاي رفتن به سایت…

  • تحقیق در مورد آبستنی 21ص

    تحقیق در مورد آبستنی 21ص 21ص, آبستنی, آبستنی 21ص, تحقیق, تحقیق در مورد آبستنی 21ص, دانلود تحقیق در مورد آبستنی 21ص, مورد رفتن به سایت اصلی تحقیق در مورد آبستنی 21ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل…

  • پروژه بیممه محاسبه حق بیمه وخسارات 10 ص

    پروژه بیممه محاسبه حق بیمه وخسارات 10 ص 10, بیممه, بیمه, پروژه, پروژه بیممه محاسبه حق بیمه وخسارات 10 ص, حق, دانلود پروژه بیممه محاسبه حق بیمه وخسارات 10 ص, ص, محاسبه, وخسارات رفتن به سایت اصلی پروژه بیممه محاسبه…

  • پرسشنامه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی

    پرسشنامهپرسشنامه راهبردهای یادگیری خودتنظیمیخودتنظیمیدانلود پرسشنامه راهبردهای یادگیری خودتنظیمیراهبردهاییادگیری رفتن به سایت اصلی پرسشنامه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 3 صفحه  قسمتی…

  • تحقیق در مورد مهدی اخوان ثالث 11 ص

    تحقیق در مورد مهدی اخوان ثالث 11 ص 11, اخوان, تحقیق, تحقیق در مورد مهدی اخوان ثالث 11 ص, ثالث, دانلود تحقیق در مورد مهدی اخوان ثالث 11 ص, ص, مهدی, مهدی اخوان ثالث 11 ص, مورد رفتن به سایت…

  • پاورپوینت در مورد تعریف نظام حاکميت باليني

    پاورپوینت در مورد تعریف نظام حاکميت باليني باليني, پاورپوینت, پاورپوینت در مورد تعریف نظام حاکميت باليني, تعریف, تعریف نظام حاکميت باليني, حاکميت, دانلود پاورپوینت در مورد تعریف نظام حاکميت باليني, مورد, نظام رفتن به سایت اصلی پاورپوینت در مورد تعریف…

  • تحقیق در مورد چگونه نسبت بار به جرم الكترون رااندازه گيري كرد

    تحقیق در مورد چگونه نسبت بار به جرم الكترون رااندازه گيري كرد الكترون, بار, به, تحقیق, تحقیق در مورد چگونه نسبت بار به جرم الكترون رااندازه گيري كرد, جرم, چگونه, چگونه نسبت بار به جرم الكترون رااندازه گيري كرد, دانلود…

  • تحقیق در مورد طرح و محاسبه سيستم لوله‌كشي آب و فاضلاب ساختمان

    تحقیق در مورد طرح و محاسبه سيستم لوله‌كشي آب و فاضلاب ساختمان آب, تحقیق, تحقیق در مورد طرح و محاسبه سيستم لوله‌كشي آب و فاضلاب ساختمان, دانلود تحقیق در مورد طرح و محاسبه سيستم لوله‌كشي آب و فاضلاب ساختمان, ساختمان,…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره اجتماع درمان مدار

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره اجتماع درمان مدار اجتما, اجتماع, پیشینه, تحقیق, دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره کیفیت زندگی کاری, درباره, درمان, مبانی, مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره اجتماع درمان مدار, مدار, نظری, و رفتن به…